Re: [glownie grafika] Chce poskladac komputerek :)

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 15:54:03 MET

Użytkownik Katanka napisał:

> to wiem :) sa duzo szybsze, ale jak z glosnoscia wiatrakow ?

nie wiem jak z BOX'owymi Athlonami, ale BOX'owe Intele wcale takich
cichych wentyli nie mają :-/ (mam pełne PIV i ten oryginalny wentyl to
najgłośniejszy element w skrzynce, mimo, że przy pełnym obciążeniu mam
temp. procesora ~47 stopni). Ja kupiłem BOX'owego Athlona, ponieważ BOXy
mają dłuższą gwarancję (i lepiej idzie to potem sprzedać). A dobry
wiatrak na procek (koledzy już Ci podpowiedzieli pare pozycji) to nie
duży wydatek...

> hmmm, dowiem sie co nieco, dziekuje :)

no właśnie. Ja również obstawiam za AMD. Teraz sobie w brode pluje, że
kupiłem PIV 1,8. Kupa pieniędzy, a dziadostwo jakich mało ;)

Co do grafiki - oczywiście, że Matrox (do takich celów) najlepszy. Chyba
tylko Parhelie mają wiatraki. Ja obecnie pracuje na Matroxie Millenium
P-650 (64MB DDR, proc. 256-bit, pamięć 128-bit, AGP8x, dwa wyjścia DVI).
Karta marzenie, no i bez wiatraka. W połączeniu z 18" LCD NEC'a spisuje
się wyśmienicie.

Przy obróbce zdjęć, zauważyłem spore przyspiesznie po dołożeniu 1GB
RAM'u (Kingston, 333Mhz). Szop autentycznie szybciej ładuje filtry o
jakieś 30% (przy 2GB RAM).

--
cl0