Re: Nagly spadek wydajnosci kompa.

Autor: Osadnik (osadnik.www_at_wirtualna.polska.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 14:16:53 MET

> Specyfikacja mojego komputera to : Athlon XP 1800+, 512 RAM DDR 333,
> Gigabyte GA-7VA, ATI Radeon 9000 64 MB.
> Jak dotad nie narzekalem na wydajnosc jego w grach (NBA Live 2004 w
> 1024x768x32 z ustawionymi wszystkimi detalami na maximum chodzila bez
> zadnych zgrzytow). Jednakze pewnego dnia podlaczalem kabel antenowy do
> mojego wiekowego (bt848) Tunera TV i nagle komputer sie wylaczyl. Gdy go
> ponownie wlaczylem PC Speaker piszczal jednostajnym dzwiekiem i nie chcial
> sie wylaczyc (wiec odpialem kabelek od plyty glownej, gdyz bylo to bardzo
> [...]
Sam mam doczynienia ze znacznie gorszym sprzętem, i nie uruchamiam takich
programów, al ewiem że wszystkie (prawie wszystkie) karty TV, obniżają
wydajność komputera. Po wyjęciu karty odzyskuje do ok.20% mocy. Wyłączenie
komputera, i piszczenie spowodowane było dlatego że mu zaiskrzyło się troche
;). Następnym razem nie podłączaj tak bezpośrednio... Prawdopodobnie nic
niezostąło uszkodzone, ale przyjrzyj się pamięciom RAM, one są wrażliwe na
wszelkie skoki napięcia.