Re: buczenie w głośnikach - ki czort?

Autor: Osadnik (osadnik.www_at_wirtualna.polska.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 14:12:22 MET

Użytkownik "Krzysztof Kudłacik" <nobody_at_nobody.org> napisał w wiadomości
> Oto od pewnego czasu nasila się nieprzyjemne zjawisko: moje głośniki
buczą.
> To znaczy - jak je *trochę* głośniej nastawić, to z tła dźwiękowego
> (zarówno przy słuchaniu muzyki, jak i filmów divix) wychodzi specyficzne
> buczenie. Ba co więcej - taki szum/buczenie wyłazi też podczas używania
> myszki ;< - jakbym słyszał efekty jej ruchu.

Miałem to samo, jedynym wyjściem było, Poprzestwaianie w mikserze,
odpowiedinch wartośći, i wyłączenie AUDIO CD, bo ono powodowało "tykanie
stacji CD" Po drugie co zauważyłem, to systemy NT likwidują ten problem, a
te "dosowe" sobie z tym nie radzą, zastanawiam się dlaczego słyszysz takie
buczenie? Trzeba naprawde głośnio słuchać muzyki, czy czego by tam nie
było...