Problem z makrem w Wordzie.

Autor: pjfox (pjfox_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 13:57:07 MET

Witam.
Problemik jest j/w. Mam makro do Worda, wrzucone do szablonu .dot + do
makra są 3przyciski też zapisane w tym samym pliku .dot.
Problem jest taki, że jak odpalam szablon normalnie to wszystko gra,
ale ja chcę aby szablon był ładowany przy starcie Worda, czyli
umieszczam go w katalogu Startup.
Niestety pojawiaja sie tylko jedna ikonka, natomiast jak otworze np. z
innej lokalizacji wspomniany szablon, pojawiaja sie ikonki 'zaległe' i
z wlasnie otwartego szablonu.

Jak zrobic aby ikonki z szablonu w autostarcie zawsze sie pojawialy?

--
pozdrawia was pjfox
ten co sie usmiecha inaczej (-: