Problem z odpalaniem kompa.

Autor: Takashi (takashi_at_wytnij.wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 13:18:34 MET

Witam! Miałem wcześniej problemy z kompem, wynikające z beznadziejnego
zasilacza. Wymieniłem go na Modecom ATX-350GTF (PFC) i wszystko jest
zajebiście i smiga pięknie poza jedną rzeczą. Mianowicie, mam problem z
odpalaniem kompa. Zanim się odpali do końca muszę go odpalić ok. 5-7 razy.
Sukcesywnie dochodzi coraz dalej, na początku wogle monitor nei łapie
sygnału, po resecie dochodzi dalej ale wiesza się przy boot loaderze, dalej
zależnie od systemu w windowsie wyskakują blue screeny, a w linuxie
zaiwesza się na różnych etapach. Gdy już odpali się komp do końća po kilku
resetach, jest wszystko w porządku i następne resety i ładowanie systemu
przebiegają w porządku. Dopiero po wyłączeniu całkowity kompa i ponownym
uruchomieniu z nów kilka razy zanim się do końca odpali. Nie wiem, może coś
nie tak w biosie.

--
Takashi