Re: zagadko-ciekawostka - do czego służy ta karta?

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 11:52:28 MET

Michal Bien wrote:
> 1. albo karta upgrade robiace z XT czy AT 386SX [kiedys przedawalo sie
> takie wynalazki]
> 2. albo tak jak ludzie juz piasali - sterownik przemyslowy
>
> To drugie uwazam za bardziej prawdopodobne - przemawia za tym chocby
> istniejace zlacze na klawiature w nietypowym formacie [zblizone do
> molexa] - przy upgrade nie mialoby to sensu.
Nie koniecznie: kawiatura od XT nie była zgodna z AT. Przynajmniej ta co ją
miałem. Złącze pasowało ale w AT (dokładniej w 486, AT jako standard a nie
oznaczenie 286) działać nie chciała. Jako że całość jest w formie karty ISA
(przynajmniej na pierwszy rzut oka sprawia takie wrażenie) to stawiam na
pkt. 1 czyli upgrade.

T.