Re: Abit NF-7S(L) i dual chanell

Autor: BartoszP (bartosz_p_at_BEZTEGOgazeta.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 10:12:48 MET

Użytkownik "Loiosh" <robrom_at_cad.pl> napisał w wiadomości
Dnia 2004-01-14 11:47, Użytkownik BartoszP napisał:
> poprawka: DIMM1 i DIMM3

Przeloz w 2 i 3. Tak sugeruja w instrukcji i u mnie dziala.
Przy starcie kompa, bezposrednio pod zliczaniem pamieci powinno pisac
dual chanell enabled.
Pozd.

Ok, dziala. Zmienilem na 2 i 3.
Mialem wlaczona opcje Quick Boot w BIOSie i dlatego nic sie nie pojawialo.
Tylko mam teraz pytanko: po uruchomieniu kompa zaczyna sie zliczanie pamieci
i jak dojdzie do ok pieciusetilustam MB (tyle ile mam) to zaczyna od nowa i
tak w kolko az nie nacisne ESC. Co jest nie tak??

--
pozdr
BartoszP