Re: Komputer do Obróbki filmowej

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Thu 15 Jan 2004 - 08:40:21 MET

tez tak chciale kiedys i kupilem karte graficzna asusa a videoin i tvout.
zalezy czy chcesz miec sprzet 'profesjonalny' czy tylko zajmowac sie tym
amatorsko.
jezeli uzywasz kamery cyfrowej (mniemam, ze wlasnie z tego zrodla bezdziesz
zrzucal material) to material zrzucaj przez usb lub firewire (niektore maja
i to i to)
'profesjonalna katra' (no powiedzmy!) oksztuje ok 1500pln, jezeli kupisz
graficzna z wbudowanymi wejciami i wyjsciami zaplacisz ok 600pln (mniej
wiecej)