Re: nowy test kart graficznych na bechmarku

Autor: marcin (bartleby_at_nospam_gazeta.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 01:44:58 MET

> Leadtek 440MX, 128bit&64MB :-)
> Mam taką i do Worda, Protel-a, Internetu czy oglądania filmów
> wystarcza z nadmiarem...
> No chyba, że ktoś lubi wydać kupę kasy aby pograć w Quake 3
> i mieć 150fps, przy 70Hz na 17" monitorze...
> :-)
---------------------------
MX440 150fps powinien wyciagac w Q3 wiecej niz 150fps i to lekko co nie
zmienia faktu ze MX to ... no nie mam slow czym jest MX przy pelnych
kartach.
    Za okolo 400 zl w gre wchodza 2 karty : Allegro , szukasz dobrego
sprzedawcy i kupujesz TI4200 w pudle z wszystkim i z gwarancja albo telefon
w reke , wzglednie mocno szperasz w neci i powinienes jeszcze znalezc R9100
Herculesa bo poszlo ostatnio troche tych kart na Polski rynek i przy
odrobinie szczescia znajdziesz.

pozdro
marcin