Re: 128 mb + 256 mb w dualu ????

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 01:13:49 MET

w wiadomości: bu3n21$nhe$1_at_topaz.icpnet.pl , użyszkodnik " peligroso "
 podając adres peligroso_at_poczta.fm spłodził(a) co następuje:

> no tak, ale tutaj mamy dwie kości o innej pojemności, inny producent,
> inne taktowanie
> i dual ddr WŁĄCZONY ? (enabled rozumiem znaczy włączony)
> ma to jakiś sens pod względem wydajności ?

Nie wiem może źle robiłem testy ale przy dwóch różnych kościach nie
zauważyłem różnicy
Przy obu takich samych jest wzrost rózny dla różnych aplikacji

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/