Jak przechowywac drukarke, kartridze??

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 23:09:15 MET

Witam,
kupilem dzis mojej mamie uzywana drukarke (HP 816C). Teraz pytanie: jak
przechowywac kartridze, zeby glowica nie przyschla? Wyciagnac z drukarki?
Sprzet bedzie czekal 1,5 miesiaca zanim trafi do mamy. Ja jej uzywac nie
bede, gdyz mam swoja.
Z gory dziekuje.

ps: Co do mojego "gownianego" radeona 8500 LE to zwracam honor. Dzis
przyszedl oryginalny kabelek ati (7pinowy) S-Video-Chinch i wszystko jest w
kolorze :) Przepraszam wszystkich za moje gowniarskie zachowanie :)
Jednoczesnie wielkie dzieki dla Krisa z twojepc.pl za okazana pomoc.