Re: automat stukający :)

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 22:25:29 MET

rroomm wrote:

> szukam usilnie jakiegoś programu pod windows który potrafiłby symulować pisanie
> na klawiaturze według zadanego pliku tekstowego z uwzględnieniem np tabulatora i
> entera tak aby mógł wypełniać pola formularzy w innych programach.

Widziałem kiedys taki mechanizm w którymś z języków skryptowych (chyba w
VB). Obsługiwał nawet kliknięcia myszą. Samo klawiszopisanie robiłem
kiedys pod DOS'em, na zajęciach z Pascala chociażby. Enter czy TAB to
tez klawisze, i posiadają swój kod ASCII. Jeżeli to Office, to możesz
makro napisać.

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840