Re: Najlepszy okres do zakupu sprzętu

Autor: Dariusz Zalewski (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 21:35:24 MET

BM <someone_at_REMOVETHISo2.pl> napisał(a):

> No właśnie - prowadził ktoś jakieś analizy? Generalnie ceny rosną przed
> gwiazdką. Może są wśród grupowiczów właściciele sklepów lub osoby dużo
> kupujące, którzy mogliby wskazać kiedy (według nich) najbardziej opłaca się
> kupować sprzęt.
>
> Pozdrawiam
> BM

  IHMO są dwa takie okresy luty ( ferie ), jak spadną ceny po świętach i
lipiec ( wszyscy wydają kasę na wakacje ), w siepniu zaczyna się ruch cen w
górę, czego doświadczyłem np. w ubiegłym roku, kiedy z 200 zł za 256 MB w
końcu lipca skoczył na 300 w pierwszą niedzielę sierpnia i rozwalił mi budżet
na kompa :(.
Pzdr
Dariusz
  p.s. Oczywiście ceny trudno przewidywać, ja jak nazbieram kasy to idę do
sklepu i kupuję, mimo że w następnym miesiąć na pewno kupiłbym to taniej.