AverStudio 303 brak stereo

Autor: PaPi (papi_at_gd.home.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 19:03:21 MET

Witam

Zakupilem karte Aver Studio 303 (z radiem) ktora to powinna obslugiwac
stereo zarowno w A2 jak i w NICAM. Co do programow nadawanych w NICAM
wszystko jest ok, niestety do tej pory nie udalo mi sie uzyskac stereo w
programach nadawanych w A2 (gdzie swietnie sobie radzil moj stary Aver
TVCapture98). Nic nie daje przestawianie w menu oprogramowania (BTW sa tylko
mozliwe stereo i mono, nie ma znanych ze starej karty dualA i dualB choc
takie tryby sa w instrukcji).
Uzywam orginalnego softu (najnowsza wersja z Sieci) oraz sterownikow rowniez
w najnowszej wersji. BTW czy istnieje inny soft obslugujacy ta karte ? Do
tej pory ani BorgTV ani JTV nie udalo mi sie zmusic do pracy.

Jesli ktos zna sposob na wlaczenie A2 w tym tunerze bede wdzieczny :-)

Pozdrawiam

PaPi