Re: 128 mb + 256 mb w dualu ????

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 16:21:24 MET

> Witam już nic nie rozumiem z tym trybem dual ddr na płytach nforce.
> Taka sobie sytuacja:
> Pamięć PC 3200 elixrr 128 mb i do tego dołozyłem 256 mb samsung PC 2700
> i po włączeniu kompa wyświetla się napis:
>
> DUAL DDR ENABLED
>
> Znaczy to ze tryb dual ddr włączony ?
> Jak to ? Podobno muszą być dwie identyczne kostki, najlepiej z tej samej
> serii itp.

Jak widzisz nie musza byc takie same :). Jezeli sa identyczne kosci, wtedy
jest wieksza szansa ze beda dzialac bez najmniejszego problemu. Jezeli
kupujesz pamieci 2 roznych producentow, moze sie okazac ze nie bede chacialy
razem wspolpracowac.

> I Kolejne pytanie:
>
> Czy lepsze będą ustawienia pamięci : (procek duron taktowany 133 mhz)
>
> 266 mhz CL 2.0 i timingi na turbo
> czy tez moze 333 mhjz cl 2.0 na normal ?

Najlepiej jest ustawic prace w trybie synchronicznym tzn. jezeli proces
chodzi na 133 to pamiec na 266.

Pozdrawiam