Re: Geforce2 MX na PCI a RivaTNT2 na AGP

Autor: Vituniu (vituniu_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 16:07:36 MET

> A jeżeli chodzi o obciążenie systemu, w czym "lepsze" jest AGP od PCI?

Zasadniczo - mozliwosc bezposredniego korzystania z pamieci
(bez posrednictwa procesora), oraz szybsze taktowanie szyny.

> Ten Geforce to Geforce2 mx/400 a riva to Riva TNT2 M64, obie po 32MB.

Ja bym wybral GF. Bedzie szybszy i ma na pokladzie T&L z prawdziwego
zdazenia.

> ps. a w tych grach to o ile (średnio) procent GF
> był szybszy od Rivy?? Znacząco jakoś ??

Ile procent - ciezko wyczuc. ;) Ale roznica powinna byc widoczna
golym okiem. Zwlaszcza tam, gdzie potrzebne jest 3D.

Jesli idzie o odtwarzanie filmow, to moze nie byc tak rozowo.
Tutaj preferowany jest dobra przepustowosc. A o to latwiej na
AGP jednak.

Pozdrawiam,
Vituniu.