Re: Tłumacz języka biosowego potrzebny :)

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 15:48:18 MET

Na podstawie artykułu news:bu3caj$p3u$1_at_inews.gazeta.pl z 2004r Kodeksu
Grupowego wprowadza się następujące poprawki
> Bios AWARD na dzień dobry wydaje z siebie dwa dłuższe i dwa
> krótsze jęki :) Potem standardowy pip i dalej już wszysko jak normalnie.
> Czy to oznacza problem karty grafiki z rozpoznaniem zabytkowego monitora,
> czy jest jakiś poważniejszy problem?

Nie znalazłem takiego sygnału (2 długie + 2 krótkie) dla biosu Awarda. Może
jest coś z pamięcią ? A wogóle komputer chodzi dobrze ?? Nie wydaje mi się
żeby tu chodziło o monitor. Jak się lubisz bawić to możesz wyjąć ram,
procesor i inne karty, może styki zaśniedziały,

--
********* Pozdrawiam KILER *********