Re: radek 9500 i artefakty

Autor: Jancio (janoole_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 15:27:03 MET

gizbucha_at_poczta.onet.pl wrote:
> witanko
>
> kurcze juz drugi radek 9500 po instalacji driverow omegi wywala mi szachownice
> i kropki, ktore nawet na pulpicie widac:(
> czy to tylko moj pech czy moze to wina mojego komputera???

Tak naprawdę to Ci co mają brak artefaktów lub tyle że nie przeszkadza,
mogą mówić o szczęściu. A nie Ci co mają kichę mówić o pechu.

Gdyby te karty _z_reguły_ były o.k. to nie czarujmy się, byłyby
sprzedawane w innej cenie jako coś innego ;).
IMo regułą jest że się nie da - raz na jakiś czas komuś się uda.

Jancio