Re: Sygnatury

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 13:01:33 MET

"racjonalista" <pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl> wrote in message
> Jakbys mial :
>
> PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
> HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **
> FX5950 256 MB/Bit ,CDRW LITEON, DVD-PIONEER, SONY19'**
>
> to tez bys odczuwal potrzebe aby sie pochwalic.
>
> A wszystkim posiadaczom super-duper wymyskanych sygnaturek z wypisana
> sepcyfikacja posiadanego sprzetu (tzw. przedluzenie penisa) proponuje
> obejzec swoje posty z ostatniego miesiaca czy dwoch i zrobic
statystyke w
> ilu z nich faktycznie potrzebowalem pomocy i podanie konf. bylo
> [...]

Mnie tam obojetne. Mam to na co mnie stac... Pracuje, nie mam lekko,
wiec jest jak jest... A i tak uwazam, ze inwestowanie w sprzet mija sie
z celem. A tak z przymruzeniem oka, to kolega piszac post i podpisujac
sie taka sygnaturka, to w chwili publikowania posta, wcale juz nie ma
najwypasniejszego sprzetu, bo wlasnie ktos kupil nowsza plyte i
mocniejszego proca itp. itd. Ale czasem milo poczytac jakie komputery
maja inni... A ja i tak ciesze sie z tego co mam... bo moglbym wogole
nie miec...

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski