Re: [ciekawostka] Jak działa serwis Action 2 w Katowicach...

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 11:36:36 MET


In news:bu3407$aq8$4_at_news.onet.pl,
marcus075 <znephf075_at_ky.jc.cy> typed:
> Witam!
> Dzwoniłem dzisiaj do serwisu hurtownii Action 2 w Katowicach zapytać
> czy mgę im dysk wysłać pocztą, oto odpowiedź: "pan go wyśle pocztą na
> nasz adres, dopisze pod adresem że serwis, po jakiś 2 tygodniach pan
> zadzwoni się przypomnieć to wyślemy nowy kurierem, na nasz koszt...".
> heh- wyślemy nowy...

    Co w tym dziwnego? Jeszcze się nie spotkałem aby ktokolwiek naprawiał
dyski. Jak jest na gwarancji to zawsze wymieniają na nowy i tyle. Jedyne do
czego można się przyczepić to te "po jakiś 2 tygodniach", ale mają takie
prawo i nic im nie zrobisz.

-- 
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #
#  Kingston 2*256MB/333_at_404 | WD1600JB | SV8004H | ST330630A  #
#    LTR-32123S | MSI52X | PV PlayTV Pro | SyncMaster 957DF   #


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 12:53:54 MET DST