Re: Nagrywara LiteOn kontra LG

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 10:31:36 MET

"marcus075" <znephf075_at_ky.jc.cy> wrote in message

> oj kolega widze:
> 1) niedoinformowany
> 2) zarozumiały użytkownik czytnik cd Samsunga i myśli, że jest
mastasz..

> ad 1)
> dlaczego w serwisach jest najwięcej SZTUK czytników/nagrywarek LG? bo
LG ma
> ponad 60% udział w sprzedaży czytników/nagrywarek na świecie- odsetek
> uszkodzonych ma taki sam jak liteony i inne noname...

Ja nie wiem. Mam lg 40x10x40 i do tego z 8MB buforem i nie narzekam. Ma
wszystkie mozliwe tryby zapisu, buffer underrun itp. Jak na razie
uwazam, ze nie ma lepszej nagrywarki. Mozna nagrywac wszelako
zabezpieczone plyty itp. Przezyla juz 2 Teac'i kumpla i Plextora. Zgodze
sie jesli chodzi o CDki, to fakt robi knoty jakich malo na rynku, ale
CD-RW sa na poziomie.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski