Re: [PONOWIONE] Jakies doswiadczenia: PC Chips M810DLU ? PILNE

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 10:24:42 MET

Użytkownik "marcus075" <znephf075_at_ky.jc.cy> napisał w wiadomości

> ekhm... cóż to za noname? a co do Durnia 1,3, vga, dzięku i lanu: na vga
nie
> pociągniesz cudów [myślę takie 800x600 @ 60Hz przy bardzo kiepskiej
> jakości], a lan- 10Mbit? Aha: jak do biura to myślę, że powinna
wystarczyć.
> a kupowanie kości Kingstona do takiej płyty to głupota...

Kosci kingstona sa drozsze o ok. 20 pln ...
1. Mam nadzieje ze w przypadku "cudow i dziwek" w dzialaniu kompa bede
mogl z gory wyeliminowac spaprane ramy
2. Jak sie plyta skaszani po gwarancji, zawsze pozostana dobre kostki
pamieci do wzbogacenia innego kompa, ewentualnie bedzie je mozna
pezproblemowo sprzedac

Takze IMHO za 20 pln wiecej warto ...

Pozdrawiam:
Syco