Re: zwalnianie kompa przy kopiowaniu przez siec

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 09:06:04 MET

"Jerry" <jkrjerry_at_tlen.pl> wrote in message

> witam
>
> sytsuacja jest nastepujaca:
> na tych dwoch komputerach jest inny system, na 1 jest XP, na 2-im
win2000
> zamienilem sieciowke miedzy kompami i jest podobnie, czyli to nie wina
> systemu,
> niestety sprawdzalem to na tym samym kablu poniewaz do pokoju wchodzi
mi
> jeden kabel, a siec na drugim kompie mam poprzez udsotepnianie
polaczenia i
> zastosowanie dodoatkowej karty sieciowej (tez rtl8139)
> [...]

Nic z tego co napisales nie ma znaczenia. Poza tym nie rozumiem po co w
takiej sytuacji hub !!?? Jezeli jest tak, ze do jednego kompa wchodzi
net przez sieciowke, to z drugiej jedziesz centralnie do drugiego kompa.

                  --[sieciowka z netem]-----
                                            |-- komp z netem i 2
sieciowkami
(to po co tu HUB?)--[sieciowka do 2 kompa]--

A teraz wroce do tego co napisalem. Musisz wejsc w ustawienia karty
sieciowej i tam masz full opcji (jesli masz drajwery od karty a nie
windowsowe), ale nawet jak nie masz full to masz ta jedna: "Link speed &
Duplex", musi to byc ustawione na 100 FullDuplex". Tak jak pisalem to
ustawienie decyduje o dwukierunkowosci. Dla przykladu admin mojej sieci
w pracy mial problem bo mu FTP wolno chodzilo i wogole, a ze ja
sprzetowiec jestem, wiec od razu do mnie gadka. Po przestawieniu samego
Duplexu transfer skoczyl 2-krotnie.
Poszukaj, mysle ze to jest problem. I zastanow sie po co Ci HUB jak masz
tylko 2 kompy.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski