Re: Karta Pinnacle Studio - dobry wybór?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 03:46:23 MET

On Mon, 12 Jan 2004 23:05:04 +0100, "mafox" <mafox1_at_o2.plUSUNTO>
wrote:

>programowymi wyjatkami) rozszerzenie AVI,ale jest to format DV (teoretycznie
>bezstratny). Plik wynikowy w divx, xvid i inne mocno kompresujacy tez ma
Troche sie zagalopowales z tym bezstratny - stratny jest - kwestia jak
mocno.

>Jesli chodzi o zgrywanie w mpeg w czasie rzeczywistym...to nowe tunery
>telewizyjne (*nie karty wideo) maja juz w wiekszosci kompresje sprzetowa do
>mpeg.
w wiekszosci??????????????????
Wymieniaj chetnie poczytam.
A karty to w mniejszosci maja?

>bardziej wydajny kodek, np. morgan mjpeg lub calkowicie bezstratny hyuff
>(ten jednak jest wolny i zajmuje okropnie duzo miejsca).
Cos za cos. A wolny to AFAIR az taki nie jest.

>Duzo lepiej jest zgrac film bezposrednio do DV w pelnej jakosci, szybkosci i
>komforcie zgrywania.
>Jednak zgrywany sygnal musi byc cyfrowy np. kamera video ,cyfrowy dekoder
>satelitarny lub sygnal analogowy , ale puszczony poprzez konwerter
>analogowo-cyfrowy. Do tego sluza min. karty video (rowniez firmy Pinnacle).
Jaki konwerter????? Sygnal moze byc nalogowy jednak wtedy zeby zrobic
to w full PALu realtime wypada uzyc rozwiazania sprzetowego. Zastanow
sie - kamera DV tez koduje analogowy sygnal z czujnika CCD do mpeg2
dzieki odpowiedniemu kodekowi sprzetowemu.
Jesli puszczasz na wejscie natomiast sygnal cyfrowy np. z kamery DV
przez Firewire to potrzebujesz tylko interfejsu (np. FW) bez zadnego
kodeka.
Sorry ale dla mnie to serwujesz jakies maslo maslane....

>Dlatego kolega "Stas" nie potrzebuje tuneratv zeby zgrac program do
>komputera ze zrodla cyfrowego ani analogowego (w pelnym palu!) . Cene 500 zl
>przekracza jednak 3 krotnie :)
>tu jej opis:
>http://www.pinnacle.com.pl/index.php?p=deluxe
Powiedzmy ze troche brzmi to dziwnie, ale pozno juz jest...

Pozdrawiam
GLide