GA-7VRX (Rev. 2.0)

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 01:09:32 MET

Witam!

Pisalem ostatnio, ze siedze na P3 zamiast mojego Athlona...
Powyzsza plytka wrocila wlasnie z serwisu i co sie okazalo: wg nich padl
BIOS (plytka nie chciala bootowac z dysku twardego - wciaz bylo "NTLDR is
missing", a z CD bootowala).
Nie mialem juz gwarancji, wiec wzieli 50zl za flashowanie BIOS.
Kilka ciekawostek, ktore mnie zainteresowaly:
1. BIOS w mojej plycie jest wlutowany powierzchniowo, a w oryginale (na
stronie GA) jest na podstawce. Ciekawa roznica.
2. W plycie pojawil sie BIOS od... GA-7VRX ale... Rev. 1.1 .... czy Ci
kolesie w serwisie nie zauwazyli takiego fajnego tatuazu "GA-7VRX (Rev 2.0)"
....? Jaka jest teoretycznie roznica dla plyty (roznia sie chipsetem
dzwiekowki (Rev 2.0 - Sigmatel, Rev 1.1 - Realtek201A). Innych roznic z
tabelki nie wylapalem...
3. Procek (Athlon XP+ 1700 Palomino) chodzi tylko i wylacznie na FSB 200
(przy 266 sa 3 resety, a zaraz potem wraca na 100). Jaki moze byc powod, ze
stracil nagle swoja nominalna predkosc, jesli jeszcze w sobote chodzil
testowo na SONO VIA Apollo Pro KT133A jako pelen 1700XP+ )(1467MHz), a teraz
ma 1100MHz?
4. Czy moge sie w przypadku flashowania na zly BIOS domagac zwrotu kosztow?
W koncu moglbym sam sflashowac, ale jesli to oni popelnili blad, to czemu
mam ja sie meczyc.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
strOOs