Re: Popiskiwanie

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 01:13:05 MET

Na podstawie artykułu news:bu20lq$ocd$1_at_SunSITE.icm.edu.pl z 2004r
Kodeksu Grupowego wprowadza się następujące poprawki

> Gdy przewijam jakas strone www za pomoca rolki w myszcze to slychac takie
> cichutkie popiskiwanie w srodku obudowy.

Pewnie było tak cicho że aż echo poszło ;-)

> Uslyszalem to bo w pokoju cichutko bylo a obudowa otwarta.
> Myszka i klawiatura to radiowe Tracer Maybach komplet.
> Mysz optyczna.

Pewnie fale radiowe (o jakiejś częstotliwości) działają na jakieś podzespoły

> Przejmowac sie czy olac bo kompletnie nie wiem czy tak ma byc czy to cos
> zlego wrozy czy poprostu ten typ tak ma i tyle.

Ja bym to olał, chyba że są jakieś inne wkurzające objawy

--
********* Pozdrawiam KILER *********