komputer nie odbiera bajtów

Autor: Krzysztof Wiśniewski (krzysiekwisniew_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 22:39:12 MET

Mam Windows98 połączony z internetem poprzez cyfrowy modem ISDN Aethra. Łączę
się poprzez DialUp, wpisując numer dostawcy, nazwę użytkownika i hasło. Do
tej pory wszystko działało prawidłowo. Ostatnio siadł mi Windows; po
reinstalacji pojawił się następujący problem:

Po wybraniu numeru przez DialUp komputer pokazuje aktywne połączenie, ale nie
pobiera żadnych plików, nie wyświetla stron i nie łączy się ze skrzynką poprzez
program pocztowy. Liczba bajtów odebranych jest zwykle znikoma (około 200-300).
Wpisałem w wierszu poleceń Windows'a: "ping www.onet.pl" i otrzymałem
"normalną" z podaniem czasów reakcji. Światełka modemu świecą. Diagnostyka
modemu przebiega bez zakłóceń (komputer widzi modem i określa jego pracę jako
prawidłową).

Przeinstalowałem DialUp (chociaż to nie jego wina, bo przecież połączenie jest
aktywne), przeinstalowałem też sterownik do modemu i protokoły TCP/IP. Bez
rezultatu. Dalej nie odbiera mi żadnych bajtów.

Oczywiście problem występuje we wszystkich programach / przeglądarkach (IE6,
NN7, Mozilla etc). Również FTP.

Sprawdziłem dysk (nie ma błędów) i poszukałem wirusów (też nie ma). Usuwałem i
dodawałem modem, sprawdzałem czy nie ma konfliktów sprzętowych - bez rezultatu.

Co mogę jeszcze zrobić poza totalną reinstalacją wszystkiego? Może to wina
jakichś ustawień w rejestrze? Nie znam się na rejestrze - napiszcie.

Z góry dziękuję,
Krzysiek

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl