Jak ustawić monitoring I/O itp..

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 22:39:32 MET

Mam problemy z ustawieniem monoitoringu temperatur i napieć dla płyty ECS
KT600-A z układem kontrolnym IT8705F
Są 3 warianty dla każdego z 3 sensorów: Diode, Thermistor, Transistor.
Probowałem chyba różnych kombinacjiw programie Hmonitor i Motherborad
Monitor. Teoretycznie programy obsługują chipset KY600 i IT8705F ale u
mnie tylko jedna temperatura i obroty wentylatorów pokazywane są
prawidłowo, reszta to bzdury to samo z napięciami.
jak to poustawiać aby było dobrze?
Może ktoś zna stronkę która opisuje typu sensora 1,2 i3 dla układu
IT8705F?

Z góry thx
Grzegorz