Re: prosze o pomoc...

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 22:21:47 MET

Użytkownik "Zbyszek Misiewicz" <dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl> napisał
w wiadomości news:bu10sa$8af$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Hi!!
>
> Ściągnij sobie ASUS Probe, wtedy napisz jakie masz odczyty.
> Świeżutka wersja leży tutaj:
> http://www.asus.com.tw/support/download/download.aspx
> Słusznie byłoby również ściągnąć ASUSUpdate.

Witam ponownie...
(przypomne, ze nowy bios mam od okolo 4-ch tygodni)
wiec sciagnolem ASUS Probe i widze calkiem inna sprawe niz w biosiea to
dlatego ze ten ASUS Probe widzi inaczej:
 tzn;. przy otwartej obudowie ma tylko 35-37 stopni a prdkosc wiatraka mam
4000 a w biosie wiatrak ma 4440 RPM, a stopni CPU ma 53-54 ...
jezeli mozna o pomoc... to co moge zrobic?
(No chyba tak nie moze byc?)
pozdrawiam..