Epox, Abit i padające biosy

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 19:00:45 MET

Witam wszystkich
Ostatnio byłem zmuszony oddać mojego Epoxa 8Rda+ do serwisu :((. Niestety
nie dowiedziałem się co mu dolegało, bo dostałem pieniądze zamiast płyty,
wszystkie okoliczności i objawy przemawiają za uszkodzonym biosem (i to nie
w trakcie lub po flashowaniu!!!). Przy okazji zasięgnąłem trochę informacji
i okazuje się, że padające biosy na płytach z nforcem nie są takie żadkie.
Ponieważ planuję kupno kolejnej płyty na tym chipsecie, chciałbym się
dowiedzieć (a przy okazji skorzystają na tym wszyscy którzy planują zakup
płyty) kto miał podobny przypadek i jakiej firmy była płyta główna. Jedni
mówią, że abity padają, inni że epox'y. Jak to jest wśród szanownych userów?
Miał ktoś taki przypadek z biosem? Doświadczenia z serwisem uczą, że jednak
niezawodność bierze górę. Chyba każdy kto musiał toczyć walkę z serwisem
przyzna rację.
Pozdrawiam
Yarp