Re: zwalnianie kompa przy kopiowaniu przez siec

Autor: Jerry (jkrjerry_at_tlen.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 16:48:09 MET

Użytkownik "tomciar" <tomciar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja tez tak mam i uważam to za normalne. Jak ktoś ciągnie ode mnie jakis
duzy
> plik to transfer ok 7 mb/s i też muli. Dobry byłby jakiś soft zeby można
> było ograniczać to ssanie.

ale to raczej jest cos nie tak, poniewaz w pokoju mam dwa kompy:
1 - ten opisany wyzej na XP - na nim jest problem
2 - PIII 733 na abit bx133raid, ten sam dysk (40 gb maxtor, udma 100, 5400),
siec rowniez na realtek 8139, tylko ramu wiecej - 640mb - pc133
i na 2 nie ma problemu ze zwalnianiem
musze teraz jeszcze sprawdzic czy na 256 mb ramu tez nie bedzie nic sie
dzialo lub zaminic sieciowki miedzy kompami to da jakies wnioski ;)

jerry