Re: prosze o pomoc...

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Tue 13 Jan 2004 - 15:19:16 MET

Od strony fachowej programowo-sprzetowej pewnie nie za wiele ci pomoge, ale :
ja obawiałem sie o mojego PIV tez z uwagi na temperaturę. Kupiłem wentyl od
zasilacza komputerowego. W obudowie wyciąłem otwór na wysokości procka i na
bocznej ściance zamontowałem wentyl zasilany przez małego dżeka z zasilacza
12V - dmucha na wentyl procesora (jak nie obawiasz się nadmiernego obciażenia
płyty można pod nią podłączyć).
temperatura mierzona w Biosie i hardware doctor spadła o 14 stopni. Potem
dodatkowo zamontowałem wentyl w górnej części obudowy - wysysający powietrze
znad procka i z okolic zasilacza.

Darek