walniety monitor- raz jeszcze

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 13:48:40 MET

witam!

pisalem jakis czas temu o takim przypadku gdzie w monitorze tak jakby
brakowalo jednego z 3 kolorow. wprowadze troszeke sprastowania- otoz
sytualcja wyglada tak ze majac roznokolorowa plansze faktycznie jakby nie
bylo jednego koloru (R) na calosci ale tam gdzie na planszy jest kolor
czerwony wyswietla sie on poprawnie (dosc dziwne nie uwazacie?).

ale to juz malo istotne. teaz nurtuje mnie takie pytanie- czy plyta
glowna/k.grafiki moze niszczyc monitor? sprawdzalem ten monitor na innym
sprzecie i efekt ten sam ale teraz mam drugi sprawny monitor i nadal nie mam
tego koloru! zmienialem karte grafiki i to nic nie pomoglo....

co to moze byc??

pozdrawiam
Andre