Re: Serwer software i hardware - roznice

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 13:34:27 MET

Użytkownik "Michał" <fyrfynaniom_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> SERWER software'owy a SERWER hardware'owy - roznice - tak brzmialo pytanie
>
> jesli moglbys mi pomoc bede bardzo wdzieczny wdzieczny

Serwer czego (jakich uslug)? Hardware'owy to poprostu skrzyneczka wpieta w
siec i na tym serwerze nie mozna uruchomic innych uslug niz to jest
przewidziane, na softwarowym mozna (bo to poprostu komputer). To tak moge
odpowiedziec na twoje pytanie. A kto Ci wogule zadal takie pytanie?
Sprzataczka?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl