Asus P4P800 ... i AiBooster

Autor: bk (bartosz_k-no-spam-_at_pf.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 13:11:03 MET

Mam pytanie ktos moze uzywa tego programiku asusa na w/w płycie?
Z jakimi skutkami?
Mi po uaktualnieniu biosu do v1014 niestety nie udaje się uruchomic
programu.
występują po sobie błędy i nie pozostaje nic innego jak zamknąć aplikacje.
Jestem ciekawy czy ktoś próbował go uruchomic na wersji biosu v1012 (od tej
ponoć można było juz go używać)
Ja niestety przeskoczyłem ta wersję ... od razu na v1014.
Nie wydaje mi się aby bios miałby tu aż takie znaczenie.
Jak dla mnie gryzie się on z moją karta grafiki (Szafirkiem 9100 64MB
128bit).
Błedy spowodowane AiBoosterem były juz opisywane w osobnym wątku z 08.01.04
wiec nie bede ich opisywał.
Jednak chciałem powrócic do tematy gdyż nikt nie wypowiedział się w tej
sprawie ...

dzięki - bk