[PONOWIONE] Jakies doswiadczenia: PC Chips M810DLU ? PILNE

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 12:46:24 MET

Witam

Ponawiam pytanie sprzed kilku dni, czas nagli i BLAGAM o opinie.

Model mobo jak w temacie. Zintegrowany Duron 1,3 (1900+) VGA, dzwiek, LAN.
Do pracy biurowej wylacznie. Wazne tylko to zeby byla stabilna i
bezproblemowa. Bedzie chodzilo na Win ME (wiem, ze chlam ale nie moj
wybor)
Jestem z gory wdzieczny za odpowiedzi.

P.S. Mam swaidomosc ze ogolnie PC Chips to chlam, gorszy chyba nawet od
ECS, ale wazna jest dla mnie cena plyty 333 pln + kingston 128 MB 266 za
95 pln to lacznie 428 pln za praktycznie calego kompa (oprocz napedow i
budy). Pytam o ten konkretny model (albo o M810DLUE, bo rozni sie tylko
prockiem, zamiast D1,3 ma D850).

Ktos widzial, montowal, uzywa, wrazenia ?

Pozdrawiam:
Syco