Re: Jak przegrac dane z laptopa ?

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 12:05:20 MET

"jan" <molena_at_resetnet.pl> wrote in message
> Kupilem laptopa IBM Think Pad 380 ED (dysk 2.1 GB)
> No i nie wiem jak sobie poradzic z przegraniem danych
> na stacjonarny PC ktory posiada nagrywarke.
> Laptop posiada wyjscie COM, LPT1, na karte PCMCIA
> i jakis port podczerwieni IRDA . Przeciez na dyskietki
> to bedzie trwalo wieki!
> Czy moge gdzies kupic nagrywarke IBM ( ile to moze
> kosztowac?)
> Ewentualnie jak wyjme dysk to jak go "podlaczyc" do
> PC ta ?

Masz 3 opcje:

1. Karta PCMCIA Ethernet - zeby polaczyc dwa kompy w mini-LAN: koszta ok
50-60zl/karta + 20zl sieciowka do kompa (jak nie masz) + kabel crossowany
10zl max.

2. Karta PCMCIA USB/USB 2.0 -koszta w granicach 100zl sam kontroler + kabel,
ktory takze nie jest tani.

3. przelotka do dysku: koszt doslownie 15-20zl.

Wiec tak: jesli liczysz na wygode i czeste przegrywanie danych to LAN (USB
od razu odrzuca mnie cenowo...), a jesli potrzebujesz tego od swieta, to
przelotka do dyskow - tania i dobra:)

strOOs

PS Jest jeszcze metoda nr4 - zeby byc bardziej *trendy* - obudowa do dysku
2,5" na USB 2.0 - wkladasz w to dysk i podpinasz do USB 2.0 jak Hot Plug -
czyli nawet podczas pracy. Koszta jakies 100-120zl.