OKI Page 20+ - bęben

Autor: Szymek (szymon_m1_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 11:16:28 MET

Witam,
mam problem z tą drukarką. Ciągle wyświetla komunikat o błędzie, że należy
wymienić bęben. W sumie raczej nie powinienem go wymieniać bo zaledwie 4
razy zmieniałem toner, a producent podaje wytrzymałość do 8 zmian tonera.
Mam pytanie czy mogę jakoś wizualnie po wyglądzie bębna rozpoznać że jest on
do wymiany?
Wcześniej mogłem drukować chociaż były przestoje w zasysaniu kartek przez
drukarkę, a teraz żeby coś wydrukować to muszę co kartkę przechodzić do
trybu off-line i ponownie on-line.
Zaznaczam że jak już coś wydrukuję to druk jest dobrej jakości, tak jak
zwykle, dlatego mam wątpliwości co do wyświetlanego komunikatu. A nowy bęben
kosztuje ok 900pln:(
A może są jakieś serwisowe kody czy menu żeby się pozbyć tego komunikatu.
Opcje menu2 w które ja wszedłem nie pozwalają na to. Niby jest coś takiego
ale bez większych efektów.
Ewentualnie co jeszcze może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Dzięki serdeczne za wszelkie uwagi i sugestie.
Pozdrawiam
    Szymon