Epox 8KRAI - pytania

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 10:51:11 MET

Czy ktos posiada te plyte i moze jednoznacznie napisac, ze posiada ona
S-ATA?
Poza tym mam pytanie o pomiar temperatury procesora. W pewnym tescie
wyczytalem, ze pomiar odbywa sie w gniezdzie procesora, wewnatrz podstawki
wlutowany jest czujnik, co jak wiadomo jest malo precyzyjne, bo czujnik nie
styka sie z procesorem. Dalej bylo napisane, ze obecnie nowe procesory same
mierza sobie temp. za pomoca wbudowanej diody. I teraz pytanie - ktory
czujnik temp. bedzie wziety pod uwage przed program monitorujacy - ten z
plyty, czy ten z procka? Ktory bedzie mial wyzszy priorytet?
Kolejna sprawa - IrDA. W manualu ze strony producenta wyczytałem, że IrDA
jest, ale manual, jak to czesto bywa, jest jeden zbiorczy dla kilku modeli
plyt. Tak wiec czy akurat ten model, 8KRAI, ma zlacze IrDA na pokladzie?

--
uziel