Pomocy bo mnie cholera weźmie...

Autor: Darek (darim_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 09:05:38 MET

Cześć,

Poproszę o Waszą pomoc bo nie mam już cierpliwości.

Próbuję zestawić połączenie z internetem przez komórkę (GPRS).

Na początku wszystko szło bez przeszkód:
zainstalowałem oprogramowanie do komórki, zainstalowałem komórkę jako modem,
skonfigurowałem połączenie, klikając na połączenie udało się połączyć -
wyskakuje w telefonie ikona internetu i wyskakuje na pasku zadań ikona
połączenia, dodatkowo słychać w głośniku typowy dla pracującej komórki
dźwięk (ustawienia komórki do działania jako modem wg wytycznych "Chipa" -
sprawdzone przez kumpla)

No i tu się wszystko kończy - połączenie jest ale na żadną stronę nie można
wejść (ustawiłem serwer DNS w ustawieniach połączenia ale nadal nic) -
wyskakuje komunikat "nie można wyświetlić strony"
Gdzie tkwi diabeł???
Pomóźcie bo musze miec to połączenie do jutra !

Dzięki z góry
dark