KT133

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 08:38:20 MET

Mam taki problemik
mam płytę asusa AV7133 z via K133A i Ath XP 1800 niby działa ale nie dokońca
ver 1.05 (bez kropki) i tu by sie zgadzało gdzieś na necie wyczytałem że
dopiero z kropka działa poprawnie
Moja działa ale tylko z FSB 100 dostęp do pamięci też 100 jak zmienię na FSB
133 to mem test wykazuje błedy pamięci w 5 teście. Pamięć mam 2 x 128MB
(kingstown) P133 przynajmiej taką mam nalepkę - ale próbowałem też inną kość
i efekt był ten sam pożyczona od kumpla.
    Kolega ma ECS K7VZA ver3.0 na VIA k133
i teraz pytanie w Toms hardwer wyczytałem że FSB133 jest obsługiwane od
K133A a na tym ecesie XP1800 działa od niedziel na razie bez bólu a umnie
jak opisałem. Co jest grane?

Dodatkowo mam GF2MX64MB TV out, Mint jakiś tam jako karta dźwiękowa.
Przy FSB 100 wszystkie programy diagnostyczne jakie próbowałem nic nie
znajdują może jakiś polecacie.

Z ^ THX za zainteresowanie i podpowiedzi.