Re: Powrot do "korzeni"

Autor: strOOs (stroos83-CUT-_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 23:49:30 MET

"marcin" <bartleby_at_nospam_gazeta.pl> wrote in message

> Wiem ze dla fujitsu/siemens plyty robi MSI i twoje oznaczenie MS-6318 tez
> wyglada na MSI wiec poszukaj moze na stronce microstara i znajdziesz czy
> ruszy z tym prockiem

Szukalem i na stronce MS i na F-S i nic nie bylo o takiej plycie a co
dopiero o obsludze Tualatina. Udalo mi sie za to po kilkugodzinnych
przeszukiwaniach google znalezc cos po niemiecku (brak znajomosci jezyka) co
swiadczylo ze moze i obsluguje.. Chyba po prostu ktoregos dnia zlapie
znajomego i wyciagne go do mnie z prockiem - metody lopatologiczne zwykle sa
najskutecniejsze:)

strOOs