Głośność dysków seagate

Autor: Nikodem Dyzma (nndyzma_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:58:03 MET

Witam!

Mam 2 dyski seagate. Otóż starszy z nich (40GB - 340810A) wydaje się 2-3x
bardziej cichy niz nowszy (80GB - 380011A). Jest to co prawda moja
subiektywna ocena, ale tak się składa, że dyski te są najgłośniejszymi
elementami systemu, więc nie trudno to wybadać.

Czy ktoś z was też zetknął się już z taką chorą sytuacją? Pytam, bo w tym
tygodniu wybieram się do serwisu firmy która sprzedała mi nowego seagate'a.

N.D.