Teac DW-548D

Autor: NEG (negros_at_autograf.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:50:34 MET

Witam grupowiczów

chciałem się dowiedzieć czy ktoś posiada może napęd COMBO firmy Teac.
Oznaczenie DW-548D. Zastanawiam się nad kupnem tego urządzonka i chciałem
żeby mi ktoś powiedział jak to chodzi. Nie ma z tym napędem żadnych
problemów?
Co w ogóle sądzicie o napędach COMBO? Chciałbym kupić dobrą nagrywarkę i
odtwarzacz DVD i zastanawiam się poważnie czy kupić to w jednym urządzeniu
czy jako dwa oddzielne. Doradźcie coś, o wypowiedzi proszę szczególnie
użytkowników napędów COMBO

pozdrawiam
NEG