Problem z Karta sieciowa PLANET WL-U350B USB

Autor: Jacek (elhion_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 22:41:23 MET

Witam niedawno zakupilem sobie karte Planet WL-U350B która podlacza sie do
komputera na zlaczu USB. Otorz wlasnie problem mam z tym zlaczem, poniewaz
gdy komputer zostanie wylaczony i ponownie wlaczony kara nie zostaje wykryta
w systemie (system win XP i win 2003 Server probowalem na obu). Wyciagniecie
wtyczki z komputera i ponowne podlaczenie powoduje wykrycie ww karty. Czy
jest jakis sposob by programowo system bezposrednio wykryl ta karte ? Moze
ktos napisal program ktory wylacza na chwile port USB i ponownie go wlacza ?
Jesli ktos cos wie na powyzszy temat bardzo bede wdzieczny jak mi pomoze .

Pozdrawiam Jacek