Re: nowa buda a plastikowe koleczki

Autor: digitariusz (digitariusz_at_odspamiacz.wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 21:27:46 MET

grupa pl.comp.pecet została upiększona przez użyszkodnika Efreet
 postem o następującej treści:

> ale mnie oniemialo...bowiem, z buda byly jedynie srubki i pare podkladeczek...
> czy to to ma byc za izolacje ??

te czerwone podkladeczki, to od razu wywal (jesli o nie chodzi).
plyta musi byc uziemniona, a te podkladeczki moga w tym przeszkodzic, nic
nie daja, poza tym.

biale, plastikowe koleczki, powinny byc z obudowa, jesli nie, to ktos to po
prostu olal, a to niedobrze.
radze sie w nie zaopatrzyc, powinni dac za darmo w sklepie komputerowym
jakims, ew. za symboliczna zlotowke. jest to dosyc wazna rzecz, kiedys
mialem do czynienia z peknieta plyta, bo ktos na chama wciskal tasme ATA, a
koleczki byly tylko z jednej strony.

jak wystarczy, mozna sprobowac zastapic srubka.

--
digitariusz
[[ digitariusz_at_odspamiacz.op.pl  gg:1754216 ]]