Re: Ceny czesci w Niemczech?

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 20:52:44 MET

DF wrote:

> Jakie są ceny używanych cześci (płyt, proców, kart, dysków itp.) i
> kompletnych kompów w Nieczech i innych krajach zachodnich? Taniej niż u nas?
> Czy opłacałoby się kupić tam i tu sprowadzić? Jakie są różnice w cenie dla
> częsci rocznych, dwuletnich, trzyletnich i starszych?

Nie wiem jak w Niemczech, ale np w Austrii nie ma czegoś takiego jak
giełda używanego sprzętu - tam nie trzeba oszczedzać żeby sobie nowy
sprzęt sprawić - stary ląduje z reguły na śmietniku...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840