Problem chyba z monitorem ale niekoniecznie

Autor: Mr.Ówa (mrowa_at__usunto_arbuzowa.2a.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 19:26:48 MET

Witam

Mam następujący problem. Pojawił się dziś. Najpierw na kilka minut
przestał mi działać monitor - wyłączył się - lampka z zielonej zaczęła
świecić na pomarańczowo co znaczy że miał zasilanie. Później zaczęły się
ciekawsze rzeczy. Monitor robił się czarny na ułamek sekundy np. przy
spuszczaniu okien do paska zadań. Poza tym występuje też problem z
rysowaniem - ogólny syf się robi czasem przy przenoszeniu ikon czy
przełączaniu okien. Kilka razy albo monitor robił się czarny na długo i
trzeba było resetować albo na krótko ale za to sam resetował kompa. Co
możecie na to poradzić?
Zainstalowałem najnowsze sterowniki do karty graficznej ale nie pomogło.
Mój komp to:
Athlon 1,7
płyta Asus a7v333
256 ram ddr 333 mhz
Karta graf. MSI geforce 4 Ti 4200 128 mb
monitor to Goldstar Studioworks 56i - wykryty jako LG Studioworks 56i
Windows XP

Liczę na pomoc

Pozdrawiam

--