Re: Radeon 9200 nieudana karta?

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 18:20:01 MET

> Zasilacz jest 300 W.Napewno nic się nie przegrzewa ani nie am konfliktów
> sprzętowych.To jest wina karty.Jak uważnie przeczytałeś mój post to zauważ
że
> w serwisie kolesiowi pomóc nie potrafili mimo zmiany na innego 9200 a i
pisal
> do niego koleś też z tym samym problemem.Więc to już nie jest przypadek.
to tylko precedens nie majacy zwiazku z ogolem

jakby na wszystkich konfiguracjach, na wszystkich 9200 zadne gry nie odalaly
to wyobrazam sobie jak za chwile ATI pakuje walizki i chowa sie na dworcu w
Koluszkach...

ja montowalem duzo zestawow na 9200 (bo tanie i dostepne) i pare mialo
problemy, ale wynikaly przewaznie z :
- karta produkcji HIS (glownie, ale ostatnio tez inne) - prawie calkowity
brak pasty miedzy radiatorem a czipem
- jakies zdupione sterowniki na CD daja z niektorymi kartami, biore CD od
innego producenta i jest ok
- (w komputerach gdzie klijent instalowal grafike sam) brak via-sp, ew
nforce-sp, intel-inf-update itp...

sam w jednym z moich komputerow mam 9200 128DDR 128bit i chodzi dobrze.
osiaga cos okolo 6500 3dmarkow2001 (standart benchmark), a gf mx440 ultra
miala 5800-6000

--
Bartlomiej Kuzniewski    tel +48 696 455098
sibi_at_sibi.cfu.com.pl    GG# 23319