Odp: *** Doskonała ochrona twardego dysku ***

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 17:56:30 MET

pisął ktoś ze przez miesiac nie resetowął windowsa- heh
 To ja bym chciał to zobacyzć

98 kiedysmiałem to max 2 tyg. chodził- potem albo zmuła totalna albo
sam sie powiesi.
Nie iwem jak XP = pewniee troche lepeij- ale napwno bez rewalacji

Pisze tutaj oczywiście o przypadku kiedy nic na komputerze nie robiłem - Bo
jeżei robie to żadko sie zdarza żebym cąły dzien intensywnie grzebał i
uniknął restartu.